Sezónní sleva od 1.5. do 31.7.! -2% na všechny topné koberce a koberečky TERKO!

Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8-16 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Blog
Jak nejlépe objednat topné koberce a koberečky pro Váš kostel?
04.04.2023
Jak nejlépe objednat topné koberce a koberečky pro Váš kostel?
Rozměry lavic v kostelích jsou velmi různé (v každém kostele jiné a i samotný kostel mívá různé délky a šířky lavic), vyrábíme koberce většinou přesně... číst celé
Vytápění psí boudy
09.04.2020
Vytápění psí boudy
Mít teplo ve svém malém domečku je zřejmě přáním každého psa, který přes zimu zůstává venku :-) číst celé
Čištění topných koberců a koberečků
04.02.2020
Čištění topných koberců a koberečků
Topné koberce a koberečky TERKO lze čistit podobně, jako běžný koberec, protože se ale jedná o elektropřístroj, je nutné dodržovat určitá pravidla. číst celé
Zobrazit všechny články

 

 

Pomáháme...

Zde pracují DOBŘÍ ANDĚLÉ
 
  1. Úvod
  2. Informace o obchodu
  3. Všeobecné obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky pro sjednání kupní smlouvy mezi spotřebitelem a TERKO-CZ s.r.o.

Základní informace o naší společnosti podle zákona č. 89/2012 Sb., §1820 jsou uvedené v kapitole Kontakty.
Základní charakteristiku naší činnosti, služeb a dodávaných výrobků najdete v kapitole Naše specializace.
Informace o zboží a jeho cenách jsou uvedeny v e-shopu u každé položky. 
Nabídka zboží a cen platí obvykle pro celý kalendářní rok, zboží se slevou do vyprodání zásob, směrodatné jsou ale informace, které jsou v danou chvíli on-line viditelné v našem e-shopu. V případě doprodeje posledních kusů je rozhodující čas přijetí objednávky. Přednost má ten spotřebitel, od něhož jsme objednávku obdrželi dříve.
Informace o možnostech a cenách dopravy, vč. způsobu platby jsou uvedeny v kapitole Doprava, platba, dodací lhůta.
S naší firmou je možné komunikovat na dálku mnoha způsoby, dle výběru spotřebitele (např. pevná linka, mobilní telefony, fax, e-mail, internet, skype, facebook). Ze žádné této komunikace nevznikají spotřebiteli žádné vedlejší náklady, či poplatky, kromě běžných nákladů na použití některých komunikačních prostředků na dálku (telefon, internet atd.) které jsou zcela na rozhodnutí spotřebitele a závislé na tarifu telekomunikačních služeb, které spotřebitel používá.
Pro dokončení objednávky formou komunikace s naší firmou na dálku je ale vždy nezbytné, aby nám spotřebitel poskytl svoji e-mailovou adresu, na kterou mu můžeme po obdržení objednávky a před expedicí zboží zaslat informace dle zákona.

Nákup v našem e-shopu je potřebné provést v těchto krocích:
- vybrat si jakékoliv zboží z jakékoliv části e-shopu
- kliknutím „Přidat do košíku“ u první vybrané položky se vytvoří Objednávka s již vloženou 1. položkou
- dále je možné procházet e-shop a obdobným způsobem přidávat do Objednávky další položky
- obsah košíku, tedy Objednávky lze kdykoliv zobrazit kliknutím na ikonu nákupního košíku v pravém horním rohu obrazovky
- v Objednávce – nákupním košíku lze změnit počty kusů nebo položky odebrat, je zde také možné se opět podívat na karty jednotlivých položek
- dále je možné buď znovu provádět výběr a přidávání dalšího zboží nebo přejít kliknutím na „Pokračovat“ do další části Objednávky
- na kartě – Doprava a platba“ vyberte varianty, které Vám vyhovují a dejte „Pokračovat v objednávce“,
i zde můžete opět přejít do e-shopu a doplňovat zboží do Objednávky, příp. pokračovat dál
- na kartě Dodací údaje“ vyplňte potřebné údaje a pokračujte ke Kontrole a odeslání
- v poslední části Objednávky proveďte kontrolu všech údajů Objednávky (případně se vraťte a opravte je), poté zaškrtněte souhlas s obchodními, záručními podmínkami a souhlasem se spracováním povinných osobních údajú (pokud jste je nečetli, nejdříve si je přečtěte) a nakonec klikněte na „Dokončit objednávku“ pro odeslání Objednávky.
Tímto krokem je Váš nákup ukončen. Obratem byste měli obdržet mailem automatické potvrzení Vaší objednávky s dalšími potřebnými informacemi. Pokud by se tak během 1 hodiny nestalo, kontaktujte nás, prosím.
Smlouvu je možno uzavřít v českém nebo slovenském jazyce.
Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována a není přístupná přes internet.

Informace o postupu uplatnění práva odstoupit od smlouvy podle § 1829:
Spotřebitel má právo odstoupit od kupní smlouvy v případě, že tato byla uzavřena na dálku prostředky hromadné komunikace.
Pokud tak chce učinit, je potřebné:
a) Doručit nám nejpozději 14. den poté, kdy od nás obdržel zboží, písemné oznámení o odstoupení od kupní smlouvy (důvod není nutné uvádět). Oznámení musí obsahovat: jméno a adresu spotřebitele, doklad o koupi nebo číslo smlouvy (ev. si sami podle jména najdeme), kontakt na spotřebitele (nejlépe telefon a mail), informaci o odeslání zboží a číslo bankovního účtu, na který má být platba vrácena. V případě, že nemá spotřebitel číslo účtu, bude platba vrácena poštovní poukázkou na uvedenou adresu.
b) Vrátit nám námi poskytnuté zboží bez dobírky na adresu naší provozovny:
TERKO-CZ s.r.o., Nám. Míru 279, 277 35 Mšeno.
Podle §1831 odst.1 spotřebitel zašle nebo předá vracené zboží do naší firmy bez zbytečného odkladu nejpozději však do 14 dní od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy. Zboží by mělo být v původním obalu (nejde o balicí papír, byl-li použit, ale o originální obalový materiál z výroby, vč. např. přebalu s potiskem apod. a přepravní obal, tedy kartonovou krabici nebo bublinkovou obálku), nepoškozené a bez známek použití, kompletní, včetně všech přiložených dokladů a návodu. (Doporučujeme proto po vybalení zboží toto vše minimálně po dobu 2 týdnů pečlivě uschovat a s výrobkem zacházet s vyšší opatrností – právě pro možnost jeho jednoduchého a bezproblémového vrácení.)
Poté, kdy obdržíme od spotřebitele oznámení o odstoupení od kupní smlouvy, zašleme spotřebiteli potvrzení o přijetí.
Následně poté, nejpozději však do 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy, odešleme finanční částku zpět domluveným způsobem. Provedení platby je však vázané na vrácení zboží nebo prokázání o jeho odeslání – viz § 1832 odst. 4. Výše nákladů na dodání bude vrácena v částce odpovídající nejlevnějšímu způsobu dodání v naší nabídce  – viz § 1832 odst. 2.
Doporučujeme, aby nám spotřebitel odeslal vrácené zboží ve stejném termínu, kdy odstupuje od smlouvy – může tím urychlit termín vrácení peněz.
Zboží je samozřejmě (po předchozí dohodě) možné vrátit i osobně. Neznamená to ale, že je možné vždy oproti takto vrácenému zboží na místě vyplatit peníze, protože je potřebné jej nejdříve překontrolovat a odzkoušet, což může trvat delší dobu.
Po převzetí vráceného zboží vystavíme k tomuto datu daňový doklad – dobropis, se splatností do 14 dnů od data odstoupení od kupní smlouvy.
V případě poškození, či nekompletnosti zboží, obalů či dokladů má naše firma právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s uvedením výrobku do původního bezvadného a kompletního stavu, případně na náhradu slevy, kterou bude nutné na výrobek poskytnout a náhradu práce spojené se zařazením tohoto poškozeného či neúplného zboží do výprodeje. Podle § 1833 odpovídá spotřebitel za snížení hodnoty zboží, které vzniklo jiným použitím, než odpovídá jeho vlastnostem a určení.
Výše uvedené náklady (pokud vzniknou) budou vyúčtovány (vyúčtování zašleme, resp. předáme spotřebiteli) a započteny oproti dobropisu.
V případě překročení termínu 14 dnů nelze od smlouvy odstoupit. V takovém případě bude již případně zaslané zboží uskladněno a připraveno po dobu 1 roku v sídle naší firmy k osobnímu vyzvednutí nebo bude na žádost zákazníka a na jeho náklady zasláno zpět poštou.
Dále nelze odstoupit od smlouvy na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu (tzv. zakázková výroba) – viz § 1837 písm.d).
Pokud spotřebitel do 14 dnů následujících po datu odstoupení od smlouvy zboží nevrátí zpět, nebo si s námi nedomluví pozdější termín vrácení zboží, budeme mít za to, že se jedná o zřejmý projev vůle spotřebitele zboží si ponechat. V tomto smyslu ho budeme také informovat, aby se předešlo případným nedorozuměním.
Spotřebitel má právo obrátit se se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru. Případně řešit spor soudním či mimosoudním postupem.
Pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů vzniklých z kupní smlouvy je kompetentní Česká obchodní inspekce, www.coi.cz (Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2).

Aktualizováno 19. 4. 2021

Informace a zajímavosti

Jak nejlépe objednat topné koberce a koberečky pro Váš kostel?
04.04.2023
Jak nejlépe objednat topné koberce a koberečky pro Váš kostel?
Rozměry lavic v kostelích jsou velmi různé (v každém kostele jiné a i samotný kostel mívá různé délky a šířky lavic), vyrábíme koberce většinou přesně... číst celé
Vytápění psí boudy
09.04.2020
Vytápění psí boudy
Mít teplo ve svém malém domečku je zřejmě přáním každého psa, který přes zimu zůstává venku :-) číst celé
Čištění topných koberců a koberečků
04.02.2020
Čištění topných koberců a koberečků
Topné koberce a koberečky TERKO lze čistit podobně, jako běžný koberec, protože se ale jedná o elektropřístroj, je nutné dodržovat určitá pravidla. číst celé
Nejčastější dotazy
03.02.2020
Nejčastější dotazy
Jsou topné koberce bezpečné - nehrozí požár či úraz el. proudem? Topný koberec lze nechat dlouhodobě zapnutý - samozřejmě s podmínkou (jako u jiných ... číst celé
Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit.

Prohlédněte si naše topné koberce v kostele ve Vašem okolí

O nákupu

 

 Český výrobek
 
 MastercardVisa
Pomáháme...
Platební brána Comgate
                
Kde nás najdete

Kontakty
TERKO-CZ s.r.o.
Odbyt
(Po-Pá, 8-16 hod.)
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz